Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Květen 8 14:26:37 CEST 2005

To by mě zajímalo, jak teda jezdit jinak po městě? Papíry určitě 14 dní
nemám a lidi, kteří mají najeto o nějaký ten statisíc víc jak já jezdí velmi
podobně. Že bychom někde všichni dělali chybu? Možná je čas začít jezdit po
chodnících, tam přechody nejsou a občas je tam míň semaforů...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death