Nocni videni u kamer/fotoaparatu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Květen 8 13:02:29 CEST 2005

Myslim, ze to tady uz bylo spravne vysvetleno. Proste pri odstraneni antiIR
filtru se zaroven natvrdo prepne zesilovac za CCDckem na vyssi zesileni,
takze obraz je za dne zcela saturovan a je to nepouzitelne. Taky se kamera
prepne na temer cernobily rezim (IMHO se zmneni pomery slozek RGB). Zkousel
jsem si s tim ted hrat a skutecne se tam hybe filtr a skutecne je tam nejaka
mezipoloha, kdy jsou zkreslene barvy, ale jeste to  neni prepnute. U me
kamery ovsem v teto poloze prepinace je filtr jeste v nejake mezipoloze a
obraz je neostry a zkresleny.
Nepochybne tam taky mohou pro zabraneni zpruhlednovani byt filtry dva, jeden
filtrujici dlouhe IR delky trvale a druhy filtrujici blizsi IR, ktery je
odklopitelny.

Jakub Serych