850C objednavka

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Květen 7 17:09:38 CEST 2005

Jak to s obednavkou vypada?

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 05, 2005 10:33 AM
Subject: 850C objednavka

Po nabidce pana Kucery na dovoz Aoyue 850C
(http://shop.wiltec.info/tabshop_s/aoyue_850_c__smd_rework_station,pd20!,,90850C.html)
jsem se rozhodl dat dohromady zajemce, aby to mel jednodussi. Odpovezte
proto na moji adresu v hlavicce a subject ponechte tak, jak je v
hlavicce, aby se to dalo tridit (neboli Re: na tento mail s tim, ze ho
neposlete do konfery , ale mne - ja to pak panu Kucerovi hromadne preposlu).

Vyplnte prosim (nemusite vsechny osobni udaje, je to na Vas, ale pan
Kucera by mel mit alespon jakous-takous jistotu, ze objednane zbozi
odeberete):

Jmeno:

Adresa:

Telefon, mail:

Objednavam kusu 850C:

Zpusob vyzvednuti:

Pozaduji doklad: ano/ne

Poznamka, doplneni:

Uzaverka objednavek je v nedeli 8.5. Panu Kucerovi bych doporucoval, aby
  chtel alespon mirnou provizi, at to nedela zadarmo...

--
Jirka