Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 16:54:35 CEST 2005

The larger Prius battery pack is a later generation
NiMH design that consists of 38 prismatic modules, each
having six, 1.2 V cells. The total pack nominal voltage is
273.6 V. The total energy capacity is 1778.4 Wh. Figure 2
shows the Prius pack with the 38 prismatic modules as they
are arranged in the pack.

Ale jak jsem psal u tehle silnejsi baterie je maximalni vybiti na 60% a u te
slabsi na 40% - je to kvuli tomu aby zarucili vysoky pocet cyklu. Ty clanky
jsou udajne celkem bezneho prismatickeho provedeni.

Uz jsem se ten odkaz posilal -
http://www.ctts.nrel.gov/analysis/pdfs/31306.pdf mate ji tam i tu baterii
rozebranou a vyfocenou.

Nicmene podivejte se kolik v te baterii je energie a kolik je ji tam schopne
to auto ulozit tedy ulozit. 1.7kWh mi prijde zoufale malo na nejakou
mestskou akceleraci - mimo mesto to zase pojede jen na spalovak a energie
nebude kam ukladat ani pri brzdeni a nebo jen za cenu neustaleho cyklovani.
Ale treba nam to tu p. Valuch spocita - 1.7kW jsou totiz uz pomalu celkem
bezne BLDC motory pro MODELARE.

500V je napeti ktere generuje nebo na ktere jede ten elektromotor. Takze
menice tam budou a poradne.

RadekCX