Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Sobota Květen 7 14:11:37 CEST 2005

On Sat, May 07, 2005 at 12:48:41PM +0200, Vladimír Anděl wrote:
> Tak za prve nevidim nic spatneho na tahani velkych proudu pres plosnak,
> delam to taky :-) ...  a z obou stran k tomu prisroubovat a
> pretavenim pripajet medenou pasovinu. ...

No tak takhle to jde, ale to neni normalni plosnak. :-)

> Auto s hybridnim pohonem sice resi problem
> s nabijenim a dovoluje zatezovat spalovaci motor optimalne, ale za cenu o
> dost vetsi hmotnosti a ztrat pri nabijeni/vybijeni baterek.

Sveho casu probehla tiskem zprava o vysokootackovych setrvacnicich,
ktere mely resit ten samy problem jako baterky v hybridnich autech. Ale pak to nejak utichlo. Akorat ze ta vec by byla o dost nebezpecnejsi,
vzhledem k mnozstvi kineticke energie v setrvacniku.

> Jinak elektromobily jsou treba na http://www.sweb.cz/ekolo/Main/main.html

jj, vetsinu jsem videl osobne asi pred 2ma lety. Kamarad si tam koupil
elektroskutr a jezdil s nim po Praze. Pak zkousel, co motor vydrzi a od
chvile co to zjistil jezdi na kole. :-) Dal tomu opravdu hodne zabrat.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #12: