Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

AZE aze@seznam.cz
Sobota Květen 7 09:55:07 CEST 2005

Ono je to spis o tom, ze by se tim melo "odlehcit" mestskemu provozu od
spalovani benzinu. Baterie se nabije mimo mesto, ale domnivam se, ze z
fyzikalniho hlediska musi byt ucinnost nekde v ..... . Spalovaci
motor-generator-baterie-elektromotor ? Ucinnosti se nasobi.....
Pred lety byl na titulni strane tusim ABC ci Urob si sam nejaky prevratny
vynalez, v kastli z osobaku byl motorek z mopeda, alternator ci dynamo,
baterie, elektromotor..... senzace jako noha, zblblí novinari se predbihali
a honili senzaci, ale skutek utek. A tak je to se vsim. Zadne ropne kartely,
to jsou jen kecy ekologistu.
AZE

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2005 9:43 AM
Subject: Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Kdyz jsem natukl alternativni pohony u aut - nemate nejake blizsi informace
(nebo ho nekdo vlastnite :-) o tomhle hybridnim aute viz
http://www.toyota.cz/model-prius-tech.html ?

Nejak mi to totiz moc nevychazi - tedy energie ulozena v baterii a vykon
elektromotoru a to co je jako primarni pohon - at pocitam jak pocitam tak mi
to moc nesedi a hlavne se mi zda ze tady na oficialnich strankach dost
kecaj.

Kdyz to srovnam s udajema z nasledujicich odkazu:

http://www.ctts.nrel.gov/analysis/pdfs/31306.pdf

http://www.toyota.com/vehicles/2005/prius/specs.html

Jinak teda mne dost dostalo, ze pouzite clanky jsou NiMH - sice garantuji
vymenu po 120kkm - ale i tak mi to prijde dost strasne.

RadekCX