OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Květen 7 08:27:33 CEST 2005

Zrejme pouziva specialni transformatory na stejnosmerny proud a to v kaskade
a pro jistotu to jeste na vystupu usmerni :o))

Danhard

On Sat, 7 May 2005, Radek a Petra Vickovi wrote:

> Odhlednuli o cem se ted bavime (to schema je opravdu strasne) - podle Vasi

Pokud se skutecne bavime o tomhle schematu - tam se pousti do primaru
trafa vystup z graezu takze napeti se znacnou SS slozkou. Na vystupu
jsou tyristory takze zase pouze stejnosmerny odber. Mozna ma ten clovek
taky patent na trafo ktere transformuje i SS a nebo to mozna nikdy nikdo
nezapnul - primar by mel totiz kapanek horet...

> teorie by vsechny spinane zdroje nebo i prosta PWM musely odebirat z
> rozvodne site elektromerem nemeritelnou energii.

Vsechny PWM zdroje maji pred spinacem kondenzator a jeste pred nim
tlumivku. Bez toho by sirily znacne ruseni, sice by mozna trochu
oblafly elektromer, ale vzhledem k mizerne tvrdosti site na tech vysokych
frekvencich by taky moc velky vykon neprenesly.

> Ja jsem nepsal o vedeckem prozkoumani - psal jsem, ze vedci co to videli
> rikali, ze nechapou jak to funguje a ze na to kolik to vyviji plynu se:
> 1) voda neohriva
> 2) ten aparat je velmi poddimenzovany

Otazka je jestli nekdo videl toho vedce co to videl. Jestli o nem nahodou
nepise zase autor onoho schematu treba pod pseudonymem. Podobne jako kdyz
nekdo ze SZ vyjede na nejake evropske setkani kde prednese kriticky projev
o CR jak tu tohle delame spatne, pak prijede sem a prinese novinu ze se
o nas v Evrope spatne mluvi a tohle musime rychle napravit (samozrejme
tak jak si on preje).