OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 06:51:51 CEST 2005

> [...]
> rozklad vody, ktere by bylo napajene stridave jsem tam
> nenasel. kazdopadne  bych upozornil na drobnost: odebirany
> signal jsou pulsy, ktere se samozrejme promitnou na vstup.
> ten navrh je naprosto sileny. pokud je toroid, pres ktery to
> autor napaji nejaka H21, tak skrz nej proleze i 1MHz.. tj.
> vsechny spinaci pulsy projdou na vstup a do pripadneho elektromeru.
> pokud je spinaci frekvence radove v desitkach kHz (informace
> chybi), uz to je mimo merici rozsah elektromeru (tedy aspon
> myslim, ale co si vzpominam, kalibruji se na 50Hz).

Odhlednuli o cem se ted bavime (to schema je opravdu strasne) - podle Vasi
teorie by vsechny spinane zdroje nebo i prosta PWM musely odebirat z
rozvodne site elektromerem nemeritelnou energii.

Nicmene co vidim ja tak tam nikde neni pouzita vyssi frekvence nez 60Hz -
ten tranzistor pouze propousti nebo nepropousti ty poulzy po dvojcestnem
usmerneni. Jinak tam zadny jiny aktivni prvek neni nepocitam-li tyrystory na
prepinani odbocek vinuti.

> jinak, proveroval jsem vasi poznamku okolo vedeckych vyzkumu
> a tyhle pristroje na rozklad vody ve skutecnosti nejsou
> vedecky proverene, protoze autor blizsi zkoumani nedovolil.
> probihal sice vedecky vyzkum, ale nebyl dokoncen.

Ja jsem nepsal o vedeckem prozkoumani - psal jsem, ze vedci co to videli
rikali, ze nechapou jak to funguje a ze na to kolik to vyviji plynu se:
1) voda neohriva
2) ten aparat je velmi poddimenzovany

nic vic jsem nenapsal.

RadekCX