GPRS - dva access pointy

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pátek Květen 6 20:28:41 CEST 2005

Jsem jen poučený laik v tomto oboru, takže prosím o shovívavost při
odpovědi.
Na firemním notebooku mám dvě připojení přes GPRS a to přes Eurotel do
Internetu a pak
přímo do naší privátní sítě.  OS je W-XP profesional, telefon Nokia 6310i.
Původně jsem musel vždy při přechodu z Internetu do firemní sítě otevřít
Nika modem option a
upravit připojovací bod buď internet nebo naše síť. Zároveň jsem musel
přímo na telefonu přehodit
GPRS nastavení taky tak. Jinak to nefungovalo a bylo to docela  otrava.
Vždycky jsem na něco zapomněl.

Zduplikoval jsem tedy modem Nokia, takže teď mám dva identické modemy
Nokia 6310i přes Bluetooth,
jeden s nastavením na internet a druhý do vnitřní sítě.  Stále ale musím
přehazovat ještě
nastavení přímo na telefonu.   Čistě z lenosti mám tedy následující
dotazy :

1. Dá se nějak  např. pomocí volaného čísla nastavit , který GPRS
přístupový bod bude vytočen ?
     Já vytáčím univerzálně #99* , ale v některých příkladech jsem našel
i  #99***1.  To mi taky funguje,
     ale při změně např. na #99*8*2 to nejde.  Nevíte co číslo za
hvězdičkami znamená ?

2.  Jak by mohl vypadat AT příkaz pro modem Nokia 6310i, který by
nastavil nezávisle na nastavení telefonu
     příslušný přístupový bod ?

  Díky za pomoc.      J. Sloupenský