Doporucte pajecku

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Květen 6 20:22:08 CEST 2005

>  podivej se
>  zpet v konfere, nekdo sem nedavno posial jak je paji v nekolika
>  obrazcich.

Ten thread jsem zrovna pozorne sledoval a cumel jak puk. Nejak se mi nechce
verit, kdyz tak budu pajet treba konektor CANON do plosnaku mezi jehoz dvema
piny je jeste dalsi vedeni, ze se mi ten cin nespoji. Ono se mi to totiz
obcas povede spojit i kdyz to pajim po jednom.

>  nared si kalafunu s trochou isopropylalkoholu nebo lihu aby to
>  udelalo hustsi kasi a pak

Asi budu potrebovat jinou kalafunu, protoze mam jenom tu pevnou v te
misticce a to asi nenaredim.

>  odsavacka se pouziva tak, ze zahrejes cin tak aby tekl, das hrot
>  odsavacky co nejblize hrotu pajky a zmacnes tlacitko. ono to odsaje
>  cin ze spoje. nekdy je nutne to parkrat opakovat.

Takze jsem nebyl az tak vedle, akorat se mi to nejak nedarilo, no nic jdu
civicit.

Diky
Vitezslav Gazda