Lehce OT: odstraneni zbytku lepidla

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pátek Květen 6 18:39:45 CEST 2005

Hello Dusan,

pátek, 6. května 2005, you wrote:

To se mi moc nezdá. Benzínem jsem odstranil VŽDYCKY všechny samolepky,
které jsem potřeboval bez poškození sundat (záruční plomby, atd.).
Chce to trochu šikovnosti, a u tak velké samolepky jako je fólie na
displeji to asi nebude žádná sranda, ale myslím, že by to také mělo
jít. Nejlepší je natáhnout benzín do injekční stříkačky s větší jehlou. Tou
jehlou začít na rohu nadzvedávat tu samolepku, a na lepidlo pouštět
benzín. Pod odlepenou část samolepky je dobré strčit takový ten
podkladový papír ze samolepky, aby se to nepřilepovalo zpátky.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic