VGA tester

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 6 17:52:00 CEST 2005

> muzu to menit --  porovnavam to prece s hodnotami v registrech. jiste,
> jak to ted po sobe ctu, tam jsem to tam explicitne nenapsal, ale to je
> snad z toho srovnani s vga zrejme..

Jasne muzete.
Ja fakt neminim nikoho presvedcovat o vyhodach ci nevyhodach
toho ci ktereho reseni. Mne kaskada citacu vychazi jednodusi
a efektivnejsi nez porovnavani hodnot citace s registry.
Pri implemntaci nic neusetrim, jen si zariznu nektere moznosti.
Napriklad velikost posunu a sirky synchronizacnich pulzu
mohu menit v podstate libovolne (zalezi jen na casove zakladne),
kdezto ve Vasem pripade jsou minimalni hodnoty dany pixelclockem,
pripadne radkovou frekvenci

Ja si to nakreslil a pak chvilku pocital .........

S pozdravem
MK