Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 6 17:21:16 CEST 2005

> No tak podobny skopiciny mne sice taky napadly, ale prave pri predstave,
> ze
> se to pak podela, a ja budu sviti svickou, mne vzdycky prejdou. Neni nad
> poctivy vypinac. A navic zase tak liny nejsem, klidne tim vypinacem cvaknu
> dvakrat a  i ty dva kroky k nemu dojdu. A zaluzie na elektriku, to uz mi
> prijde fakt snobarna. A za ten klidny spanek to stoji, ne? :-)))
>
> Jo a pokud ten zlodej, co mne prijde vykrast, neni uplny blb, tak ho
> nejake
> blikani svetylek asi taky neodradi, myslim, ze si to proklepne ponekud
> [...]

Podivejte, ja Vas prece nelamu na zaluzie, ci ovladani svetel. Jen jsem se
snazil
popsat situace, kdy to je vhodne. Tady se ale vubec nejedna o snobarnu a
podobne.

InstaBus a obdobne systemy je primarne urcen pro rozsahle prumyslove
a kancelarske objekty. Pokud se poptate, tak zjistite, ze mnoho nove
stavenych
kancelarskych kralikaren nema pevne dany pudorys patra. V jednodussich
pripadech jsou pricky delane z lehkych materialu, v tech narocnejsich jsou
pricky
mobilni. Neni pak problem menit velikosti mistnosti dle potreby. Problem ale
nastava s pevne umistenymi dvermi, vypinaci a svetly - najednou mam dvere a
vypinac
v upne jine mistnosti  - InstaBus to resi velice elegantne - pripojim
notebook
a preprogramuji konkretni vypinac a prislusne svetlo - tot vse

S pozdravem
MK