OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Pátek Květen 6 16:22:50 CEST 2005

On Fri, May 06, 2005 at 03:40:04PM +0200, Radek a Petra Vickovi wrote:
> Dneska jsem koukal na dokument o cloveku co to vymyslel a i o tom co si o
> tom mysli vedci. Ti co to opravdu videli priznavaj ze nevi proc to funguje a
> ti co to nikdy nevideli anblok tvrdi ze to nefunguje.

asi takhle: dlouhou dobu se o podobne vynalezy zajimam. jiste, cloveka
to sice trochu deformuje, :-) ale pro me je to zabava. v cechach je
vyrobou podobnych blbosti znamy pan wojnar (wm magazin), ktery
zverejnuje navody na vyrobu techhle veci (a odmita ukazat, ze to
funguje). dalsi zname jmeno je pan naudin z francie. a rada dalsich.

zkousel jsem postavit par podobnych blbin (tuhle konkretne ne) a
zakladni princip, proc to funguje je jednoduchy: chyba pri mereni.
vetsinou totiz ty pristroje deformuji napajeni tak, ze to dany typ
meraku nepobere. typicky se meri pwm nekde kolem 40-100kHz (napr. vystup
tl494) obycejnym multimetrem za par stovek.

tohle je princip napr. wojnarovy nabijecky 'aladin', kde merak na vstupu
meri zvlnene napeti (tj. ukaze rekneme 50% vychylku) a na vystupu se
meri napeti po usmerneni a vyfiltrovani.

> Ten clovek uz na to dostal konecne po trech letech U.S.patent a tak jsem si
> to nasel http://www.rexresearch.com/meyerhy/meyerhy.htm .

to je sice hezke, ale patenty USPTO dneska existuji i treba na kolo (a
tim nemyslim bicykl), nebo v programech treba na nekonecnou smycku.
patentovane je dnes kdeco.  treba nedavno si sony nechala patentovat
cosi na ovladani mozku pres ultrazvuk, co prokazatelne nema vyrobene.

existuji nejake protokoly o mereni te veci? myslim tim nejake poradne,
kde by bylo zrejme, co pouzili za meraky a aby bylo zrejme, co zmerene
hodnoty vlastne znamenaji.

> Davam to volne do placu - treba se nekdo opravdu najde kdo to vyzkousi aniz
> by to predem odsoudil.

nekolik takovych zarizeni jsem predem neodsoudil -- to nastalo az po
mereni. akorat si nejsem jisty, zda se mi chce podobne veci znovu
vyrabet. pokud autori nedavaji jine udaje ohledne funkce nez ze to
funguje, s nejvetsi pravdepodobnosti jde jen o komercni trik..

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #306: