OT: topeni ventil, bojler (bylo Re: Domaci automatizace)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Květen 6 15:45:54 CEST 2005

Nemam :), to je "patent" myho otce a toho topenare co to delal.
Kotel stoji na zemi v prizemi, bojler vedle nej (provedeni nalezato) je
na zdi ve vysce oci. Rozvod vody z kotle je pod stropem. K tomu rozvodu
vedou svisle trubky z kotle a z nich je sikma odbocka do bojleru pod
uhlem cca 30-40 stupnu, pricemz u kotle je to nize a u bojleru vyse.
Tepla i studena voda z kotle jde soubezne.
Snad si to dobre pamatuju.
Martin Hanek