Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 6 15:43:01 CEST 2005

aze wrote:
> Prave ukazuji prstem na jednu, ktera to umi, ale neni to na ni napisane :-)
> Zalohuje mi obehove cerpadlo pro slunecni kolektory, ale ma "vnejsi" baterii
> 12V/44Ah. Nenapada mne zadny rozumny duvod, proc by to nemohlo fungovat.

Pozrite, ja tomu vobec nerozumiem a veci ktorym nerozumiem neviem preco
by som mal riesit.

Inaksie povedane, ak mi tu UPSku predate ZO ZARUKOU tak ju od Vas beriem
(a v podstate ma nezaujima ze som si ju mohol v krame kupit sam).

wek

PS. Ze som taky tupy, naozaj nemoze vadit ze komp je skor kapacitna
zataz a motor nie? Ani motoru nemoze vadit ze z UPS ani nahodou nelezie
sinus?