Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Květen 6 14:28:43 CEST 2005

Drevo mozna hori, ale zrovna kamarad ted nedavno dostavel, ma tam
super-hyper-moderni kotel na drevo, a v nem skvele pocitacove rizeni. Je to
ale nejaka ekvitermni regulace ci co, a uklada si nejakou historii mereni a
podle toho to reguluje. No a doslo tam k nejakemu vypadku tech dat a kotel
se mu uplne zblaznil, a az po nejakych dvou dnech, kdy zase nasbiral dost
dat, se to srovnalo. Podle mne tenhle zazrak techniky by bez proudu nepojede
vubec. Ale jinak mate pravdu, ohnicek si uprostred obyvaku samozrejeme
udelat muze, to bude horet i bez elektriky... :-DDD

Dusan Dolezal