Domaci automatizace

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Květen 6 13:31:49 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 06, 2005 12:16 PM
Subject: RE: Domaci automatizace

Ten CAN je nejak galvanicky oddelen? Jde to vubec nejak rozumne?

Jak rozume to jde, to teprve zjistim, protoze porad me velka cast jede na
RS485 a na CAN bych to chtel mit cele
prehozene do konce cervna. Galvanicky oddelen neni. Jestli myslite to
rozdeleni to az 4 segmentu, tak to je z jineho
duvodu.

        Michal