Napájecí adaptéry

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Květen 6 00:01:11 CEST 2005

Milan Lomoz napsal(a):
> Vážení,
>
> Máme v práci následující problém:
>
> U jednoho ze zákazníků jsme nasadili konvertory Ethernet
> metalika/optika. Tyto konvertory jsou malé krabičky, které jsou napájeny
> z externího zdroje. A právě s těmito zdroji je problém. Odcházejí
> poměrně často.
>
> Vypadají podobně jako napájecí adaptéry, kterých jsou plné tržnice. Já
> netvrdím, že je prodejce používá, ale vydrží podobně dlouho.
>

> Nemáte prosím kontakt či odkaz na opravdu spolehlivé napájecí zdroječky?
> Vstup 220V AC, výstup 12V DC. Bohužel nemohu použít zdroje na DIN lištu,
> [...]

1) neuvadite spotrebu adapteru

2) cokoliv s zeleznym trafem, _certifikovanych_ 12V adapteru je k mani
cela rada, nektere dokonce i od ceskych vyrobcu (tem bych dal prednost).

Zdroj s zeleznym trafem (tedy ne spinany) z duvodu zivotnosti - opravdu
neni co resit, specialne pohybujeme-li se kvalitativne na diskutovane
urovni. Ono ale i absolutne - rozbor zivotnosti elytu zatizeneho 100Hz
pulsinusovkami nebo 100kHz obdelniky/spickami/kdovicim je proste jasna
zalezitost...

--
Jirka