Domaci automatizace

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Čtvrtek Květen 5 18:03:11 CEST 2005

> Clovek vetsinou casem zjisti, ze jeho genialni myslenka nebyla prvni,
> obcas ze je primo stara a casto ze neni ani genialni. V tomto pripade
> se priklanim k variante, ze se nejedna o myslenku.

no, ja to cele promyslel znova a zjistil jsem, ze jsem vymyslel blbost.
problem je akorat v tom, ze mi to moje zapojeni kabelu fungovalo v
jistych podminkach lepe nez to normalni. terminatory byly pouzite (v mem zapojeni pro oba pary).

jediny duvod, proc mi tehda to prepojeni dratu vyresilo problemy, ktery me ted
napada je, ze bylo neco s tim kabelem a prehozenim dratu se to
srovnalo. divne.. a od te doby ty kabely zapojuju spatne. hm..

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #128: