Domaci automatizace

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Čtvrtek Květen 5 14:11:09 CEST 2005

Martin Tomasek wrote:

>multimaster se da udelat treba pres nejakou formu predavani tokenu. tj.
>napr. jeden z uzlu bude hlavni a postupne bude vsem masterum posilat
>zpravu, ze maji sbernici na definovany cas pro sebe (a oni mu budou odpovidat), udelaji se
>tam timeouty, udela se tam bud pevna nebo nejaka "losovaci" volba
>hlavniho uzlu atd..
>
>nebo si ti masteri mezi sebou budou predavat token dokola a jeden z nich
>bude hlidat, jestli token opravdu porad dokola beha.

>ne, v jednom paru bude zem a jeden signal a v druhem bude napajeni a
> [...]
Ak to ma byt 485-ka tak urcite nerozbijat pary ! jeden par napajanie,
druhy par data ! 485-ka je definovana ako vedenie
s impedanciou vedenia ( co nie je ba odpor zakoncenia, ale aj odpor
vodicov a ich vzalomna kapacitA )
Z hladiska elektrickeho je to diferencialny signal, ktory nema ZIADEN
vztah k napajaniu a v principe
na prenos dat NIE je potrebny ani prenos zeme.