VGA tester

Tomáš Šimurda tomas.simurda@zoznam.sk
Čtvrtek Květen 5 12:03:54 CEST 2005

         Zdravím Vás, som študentom Žilinskej Univerzity v Žiline, pracujem
na diplomovej práci Generátor skúšobných obrazcov na testovanie TVP a VGA
monitorov, je tu použitý mikroprocesor PIC16F877, mám k Vám prosbu,
potreboval by som priebehy signálov na vstupoch monitora R, G, B, V sync, H
sync, ide o signály plôch  modrá, červená, zelená, biela, zvislé farebné
pruhy (8), vodorovné farebné pruhy (8), odtiene šedej zvislé pruhy (8),
odtiene šedej vodorovné pruhy (8), mreža, šachovnica, pri grafických
rozlíšeniach 640x480, 800x600, 1024x768..........
Alebo prípadne kontakt (miesto), kde by som sa k ním dostal..........

Za pomoc vopred ďakujem.........

Šimurda Tomáš