hhorkovzdusna odpajeci stanice z hadexu

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Květen 5 09:22:56 CEST 2005

To neni tlakova vyfukovacka ! ale smd horky vzduch, ktery ohreje celou
oblast, ne jeden pin ostrym paprskem.
DIL se vystipe a vyndava po nozikach. Odsavani - vyfukovani silikon.
buzirkou.
Prokovene otvory ve vnitrnich vrstvach prohrat spicatym hrotem z druhe
starny a profouknout.
Jinak samozrejme kontaktni Welerka s dutym hrotem a odsavanim.

Danhard

ps. Tlakova vyfukovacka akorat vsechno okolo zasere cinem, kdyz se to
pasivuje silikonem, tak je zase vsechno zasrany od silikonu !
Delaji s tim akorat barbari !!!

Máte s tým niekto skúsenosti?
Dá sa tým dobre vyfúknuť napr. DIL v prekovených otvoroch?
Teda neviem či je ten prúd schopný aj odfúknuť roztavený cín, alebo ho
len roztaví.

Neviem si predstavit prietok 24l/min. Zdá s mi to málo.
Teraz používame amatérsku vyfukovačku s chladničkovým kompresorom. To
bude zrejme iná káva.

IK

Záujem trochu podmienený hore napísaným.