programator MEM/AVR v terenu bez pocitace

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Květen 5 07:44:16 CEST 2005

Osadit procesor, kde by byl malinky program vycitajici zbytek programove pameti a mohl by to posilat po seriovce. Na seriovce pripojeny druhy procesor, ktery by delal interface k programovani. Kdyz vezmete 256k bytovou verzi, tak to mate i na dva firmware. Co se nevejde do flash diky obsluznemu programu, muzete mit v EEPROM.

JK