Leptání a ekologie

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 4 17:11:47 CEST 2005

Karel Radkovský napsal(a):
> Zdravím konferenci,
>
> mám (pro některé hloupý) dotaz: jak EKOLOGICKY zlikvidovat zbytky
> chemikálií po leptání?
> Původní roztok FeCl3 zřejmě přejde na FeCl2 + CuCl2 a právě ten CuCl2 je
> ekologicky nebezpečný. Nevím jak je to s použitým louhem jakožto vývojkou.
>
> Existuje povinnost prodejce, resp. výrobce zajistit ekologickou
> likvidaci jako např. u baterií?
> Je možnost to odevzdat na nějakém sběrném dvoře?
>
> Jedná se o likvidaci ve firmě, což znamená, že by bylo vhodné asi nějaké
> potvrzení...

Sberne dvory chemikaile berou, pro firmy za penize. Podivejte se na web
a svuj mistne prislusny sberny dvur (je-li v pripade firmy/platby
prislusnost podstatna) a zeptejte se primo u nich, lepe receno (aby Vam
nekecali) u jejich nadrizene slozky.

Jinak prece slova jako
http://jyxo.cz/s?s=ekologick%E1+likvidace+chemik%E1li%ED&d=cz Vam daji
mraky vysledku...

Zaverem: pokud je to pro nekoho hloupy dotaz (z duvodu, ze on na to
se..), pak je to debil a nemusite ho vubec resit. Mluvme na rovinu,
"politicka korektnost" ma sve, velmi uzke meze.

--
Jirka