OT: mala statistika (Re: OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP))

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Květen 4 14:27:15 CEST 2005

teda jsem tady novy, tim zdravim vsechny stavajici cleny v konferenci,
ale prectl jsem zpetne za posledni rok vetsinu prizpevku a na to jak
se tu vedou pro me kvalitni diskuze od odborniku tak je to tady
zapleveleno zbytecnyma hadkama hodici se tak mozna na zive.cz .
tady se na nejaka pravidla kasle nebo neni admin ? at vim co muzu psat :)

s pozdravem

Snehulak