Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Květen 4 11:37:18 CEST 2005

Proměřoval jste někdo diody na alternatoru za chodu? Mohou se chovat jinak než bez zatižení a jak to zjistit? Jak zjistit kvalitu kontaktu mezi uhlíky regulátoru a rotorem?

Kontrolka dobíjení poblikává nebo žhne podle otáček motoru. Mam podezření na špatný kontakt mezi uhlíky a rotorem.
1)Na alternátoru mi odešla jedna z hlavních diod, tak jsem ji vyměnil. Ostatní diody na proměření jsou v pořádku, měřeno diodovou zkoušečkou na multimetru.
2)Krátké uhlíky na regulátoru, vyměnil jsem regulátor, vybroušené sběrné kotoučky na rotoru - vyměnil jsem je, a ještě ložisko.

Ted už mne napadá vyměnit celej alternátor, ale ta pohana u tak jednoduchého zařízení.

Radek

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB