pic16f7x

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 3 14:58:28 CEST 2005

Ale jde to udelat i s tim zkracovanim naprosto presne, koneckoncu se to
bezne pouziva, zkuste si vyhledat nejake hodiny s PICem, kde je i zdrojak.
Ale musite u toho vice premyslet. Treba tady
http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/budik6/index.htm mate priklad, je tam
i zdrojak. Ja jsem proste jenom liny, tak pouzivam toto, protoze je to
jednodussi, a tech 3.27MHz mi nevadi.

Dusan Dolezal