Osciloskop k PC

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 3 13:53:42 CEST 2005

AZE napsal(a):
> Jo a ten muj prodelal krest stoletou vodou, po povodni 1997 lezel asi 2 roky
> nekde na skrini impregnovan qalitnim bahnem. Pak jeste asi rok u mne .
> Teprve paxem jej rozebral, jak to slo (nejak moc to nejde, predni panel se
> neda rozebrat bez odlepeni a poskozeni folie, holt se s tim asi nepocita),
> vykoupal ve vode se saponatem (mam nekde fotky), stetcem vycistil co slo,
> vysusil, nakontoxoval a k velkemu prekvapeni, ihned po zapnuti fungoval a
> funguje dodnes :-)

Jo, muj taky funguje dodnes, navic byl koupen novy a zachazelo se s nim
slusne. Drobne mouchy se ale objevuji - oxidace prepinacu (nestabilita
kontaktu), zrejme porusene kompenzacni kondy na nekterych rozsazich ve
vstupnich delicich (davam mu obcas na vstupu docela napetovy "kopr"),
nesvitici podsviceni rastru.

Funkcne je ale jinak perfektni, zmeril jsem s nim i leccos takoveho, na
co jsem si jindy pujcoval lepsi techniku. Holt Mistrovy dobre zajete
housle :-) (tady uz ten smajlik bejt musel).

Uz jsem ho jednou trochu repasoval, ale ty prepinace by chtelo asi
kompletne rozebrat. S tim panelem (jestli je to tedy skutecne pravda)
jste me ale moc nepotesil...

BTW: od sveho mam i servisni manual (nebo alespon schema - ted nejak
nevim...), kdyby se Vam z toho nekdy neco hodilo, ozvete se.

--
Jirka