Zdvojovac v mikrovlnkach - vykon

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 3 13:21:06 CEST 2005

A wo co ze to tady porad go? Nejak to vubec od pocatku nesleduju...
Nelze se dopocitat tech 1kW nebo kolik az ty bezne trouby maji? No
nevim, nejak se mi vubec nechce si osvezovat ty davne zakladni rovnice o
praci/energii a janevimcemjeste... Taky je otazka, jestli ten udavany
udaj je vykon ci prikon, nakolik jde o efektivni (=tepelnou) hodnotu a
(az na prvnim miste) nakolik je to marketingovy slint.

Nicmene: jak jste prisel na to, ze oscilator s magnetronem ma
charakteristiku jako ZD? Netvrdim, ze to tak neni, nicmene prave proto
se ptam...

--
Jirka