Osciloskop k PC

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 3 12:42:02 CEST 2005

Dnes je analogovy merak zpravidla drazsi nez digitalni a ceny beznych
digitalnich meraku jsou v radu stokorun  lepsi v radu jednotek tisíc.
Dobry digitalní osciloskop je porad cca 40.000 Kc, coz je na doma pro bezne
smrtelniky preci jen kapku dost.
Osobne jsem to vyresil tak, ze mam osciloskop kde lze prepinat mezi analogem
a digitalem, pricemz pomer pouzivani analog/digital je tak 1:9, ten
digitalne vykresleny prubeh mi pripada prehlednejsi a je lepe videt.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of radek kasal
Sent: Tuesday, May 03, 2005 12:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop k PC

Souhlas, jsou pěkné digitální osciloskopy a věřim tomu že dokáží i více než
analogové. Jen ta cena.

No, ale to se srovná. Dobře pamatuji dobu kdy digitalni měřak byl nedostižné
něco. Tehdy se mohly véct obdobné diskuze ručičkové měřáky versus digitální.
Kazdý je v něčem lepší a do dněška nedam na ručičkový měřák dopustit. Ač
samozřejmě ručičkový měřák nedokáže změřit dvojvodičově malý odpor na tři
desetinná místa.

Radek
================= Původní zpráva ================= Od (From): "Danhard"
<danhard@volny.cz> Komu (To): "HW-news" <hw-list@list.hw.cz> Kopie (Cc):