Interfeace k noname digitalni posuvce

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Květen 3 12:19:32 CEST 2005

Neni to nejaky ekvivalent posuvek Mitutoyo ? http://www.mitutoyo.com/ . Ty jsou velice rozsirene, od nich by snad neco bylo mozne najit.

S pozdravem
Pavel Poucha

Máte-li chut, navstivte nase stránky http://www.papouch.com/

  ----- Original Message -----
  From: Martin.Vorel/External@Alcan.com
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Monday, May 02, 2005 4:28 PM
  Subject: Interfeace k noname digitalni posuvce

  Hezky den vsem.

  Zapolim ted s hledanim jedne informace. Zakoupil jsem si noname digitalni posuvku (viz. obr. na http://temp.arms.cz/48164860.jpeg ) ..stala celkem pohodovych 700 s dani. A ted jsem se rozhodl, ze by mi celkem pomohlo mit moznost merena data vyhodnocovat pomoci PC (jeden pip = rozmer ok, dvakrat pip = zmetek) Jenze ouha. I kdyz je posuvka vybavena vystupem k pc a v manualu hovori o datovem kabelu s oznacem DW02, tak se mi nedari tento kabel sehnat. Dovozce rika, ze je doveze ale min. mnozstvi je 100ks :/. Takze jsem zacal googlovat a vygooglil jsem odkaz zabyvajici se pripojenim posuvky od renomovaneho vyrobce viz: http://www.hw.cz/constrc/posuvka/posuvka.html , coz by mohl byt dobry odrazovy mustek. Jenze moje posuvka ma jiny konektor pouze s 4 vyvody. Coz by se dalo logicky zduvodnit tim ze nema tlacitko hold takze do pc neni potreba prenaset vyzvu k mereni. Takze ted prede mnou lezi posuvka vim ze ma zrejme na vyvodech TTL signaly GND,DATA,CK,REQ a nemam moznost merit nejak jinak nez multimetrem a jednoduchym 'jako' osciloskopem ze zvukove karty. Myslite ze mam sanci neco zmerit a posuvku neznicit? Celkem bych koupil ten kom kabel ale nevim kde :/

  diky za kazde info.

  Martin