Re: Televizni rozvod versus privatni televizni stanice - dotaz

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 3 12:16:21 CEST 2005

  Nejsnadneji sehnatelny modulator bude asi nejake vyrazene video. Jednoduse zapojite TV-OUT z PC do VIDEO-IN na videu a z anteniho vystupu vam leze primo modulovany signal. Video ma anteni vstup a anteni vystup, kde na antenim vystupu je to same co na antenim vstupu + ta jedna "stanice" vytvorena videem. Kdyby se na VHODNEM miste prerusil ten rozvod, kabel co vede smerem od anteny date do ant. vstupu a kabel co vede smerem k TV prijmacum do ant. vystupu toho videa tam by to MOHLO fungovat tak jak potrebujete. Berte to jenom jako inspiraci, o TV rozvodech toho vim hodne malo...

JDrozd