Osciloskop k PC

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 3 12:03:49 CEST 2005

Radku, mel by si vyzkouset nejaky poradny osciloskop :o)
http://www.tek.com/site/ps/0,,3G-12482-INTRO_EN,00.html

Danhard
--------------

Jirko, díky za pokus o odpověd a souhlasím s tim analogovým světem.
 > Proc? Jak to jen rict.....treba proto, ze ten realny elektronicky svet
> je proste vzdy analogovy, se vsemi svymi

 Ja si nemyslim, že digitalizovaný signál nemůže odpovídat reálnému
analogovému průběhu. Spíše jsem toho názoru že vše je ve zpracování a honbě
za maximálníma hodnotama. U analogového osciloskopu funguje přirozená
filtrace a výběr toho co je dominantní-převažující. Jednorázový signál jenž
se nějak dostal k měřenému periodickému prostě na analogu nevidim, na
digitalu bohužel ano a ještě má platnost 100%. To se dá vhodnym SW
zpracovánim odstínit. Horší to je již s jednotkovým impulsem, bud ho digital
nechytne a nebo jeho šířku pěkně roztáhne podle vzorkování. S tim již se SW
dělá cokoliv hůře. U digitalizovaného zobrazení se také ztrácí informace v
zastoupení zobrazovaé složky signálu (doře viditelný čara, tlustá čára,
rozmazaná čára ). Ale i přes to všechno jsem přesvědčen že digitál může
udělat hodně práce a být kvalitní.

Radek