Konektor za GME ARK2500F-A-2P a vydrz

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 3 10:58:04 CEST 2005

radek kasal napsal(a):
> Dobrý den,
>  jaké máte zkušenosti s konektory z GME.cz, ARK2500F-A-2P.
> http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=821-102&lk=c4c2c52b0f03ff789ea166afb3fa116d&sk=1157640216&pict=
> Potřebuji je do auta na napájení palivového čeradla a proudy jenž tam tečou nebudou malé. Jde mi o to aby neschořel, v katalogu GME píše o 12A, ale jestli to nejsou jen marketingové plky, konektor mi připadá trochu titěrný.
> Doporučíte jiný konektor, 2 poly, zásuvka a zástrčka, koupení v Praze.

Pokud chcete opravdu spolehlivy konektor pro vysoke proudy, pak zajdete
do modelarske prodejny a chtejte konektor Graupner (také G2 gold nebo
AMP-gold) v provedeni se zlacenymi kontakty (tedy ne puvodni AMP - ten
je ma plechove). Delaji se i jine prumery (tenhle ma 2 mm kontakty) pod
jinymi nazvy a s jinymi tvary/provedenimi teles, ale myslim, ze tenhle
bude na dany ucel optimalni. Obrazek viz treba
http://www.toeging.lednet.de/flieger/profi/stecker/stecker.htm, pouzite
kontakty jsou hned pod tim (uzivaji se i samostatne bez telesa stejne
jako podobne vetsiho prumeru - jeste nize).

Doporucuji Pecku Zlatnicka/Karoliny Svetle nebo Vanoucha v Korunovacni
na Letne, budou to ale mit i jinde.

--
Jirka