Re: Osciloskop k PC

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Květen 3 09:27:17 CEST 2005

Jirko, díky za pokus o odpověd a souhlasím s tim analogovým světem.
 > Proc? Jak to jen rict.....treba proto, ze ten realny elektronicky svet
> je proste vzdy analogovy, se vsemi svymi

 Ja si nemyslim, že digitalizovaný signál nemůže odpovídat reálnému analogovému průběhu. Spíše jsem toho názoru že vše je ve zpracování a honbě za maximálníma hodnotama. U analogového osciloskopu funguje přirozená filtrace a výběr toho co je dominantní-převažující. Jednorázový signál jenž se nějak dostal k měřenému periodickému prostě na analogu nevidim, na digitalu bohužel ano a ještě má platnost 100%. To se dá vhodnym SW zpracovánim odstínit. Horší to je již s jednotkovým impulsem, bud ho digital nechytne a nebo jeho šířku pěkně roztáhne podle vzorkování. S tim již se SW dělá cokoliv hůře. U digitalizovaného zobrazení se také ztrácí informace v zastoupení zobrazovaé složky signálu (doře viditelný čara, tlustá čára, rozmazaná čára ). Ale i přes to všechno jsem přesvědčen že digitál může udělat hodně práce a být kvalitní.

Radek