Interfeace k noname digitalni posuvce

Martin.Vorel/External@Alcan.com Martin.Vorel/External@Alcan.com
Pondělí Květen 2 16:28:20 CEST 2005

Hezky den vsem.

Zapolim ted s hledanim jedne informace. Zakoupil jsem si noname digitalni
posuvku (viz. obr. na http://temp.arms.cz/48164860.jpeg ) ..stala celkem
pohodovych 700 s dani. A ted jsem se rozhodl, ze by mi celkem pomohlo mit
moznost merena data vyhodnocovat pomoci PC (jeden pip = rozmer ok, dvakrat
pip = zmetek) Jenze ouha. I kdyz je posuvka vybavena vystupem k pc a v
manualu hovori o datovem kabelu s oznacem DW02, tak se mi nedari tento
kabel sehnat. Dovozce rika, ze je doveze ale min. mnozstvi je 100ks :/.
Takze jsem zacal googlovat a vygooglil jsem odkaz zabyvajici se pripojenim
posuvky od renomovaneho vyrobce viz:
http://www.hw.cz/constrc/posuvka/posuvka.html , coz by mohl byt dobry
odrazovy mustek. Jenze moje posuvka ma jiny konektor pouze s 4 vyvody. Coz
by se dalo logicky zduvodnit tim ze nema tlacitko hold takze do pc neni
potreba prenaset vyzvu k mereni. Takze ted prede mnou lezi posuvka vim ze
ma zrejme na vyvodech TTL signaly GND,DATA,CK,REQ a nemam moznost merit
nejak jinak nez multimetrem a jednoduchym 'jako' osciloskopem ze zvukove
karty. Myslite ze mam sanci neco zmerit a posuvku neznicit? Celkem bych
koupil ten kom kabel ale nevim kde :/

diky za kazde info.

Martin