Jaky CPLD/FPGA

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Pondělí Květen 2 17:24:28 CEST 2005

Milane,
priste uz se konecne polepsim! :)))
(tohle tema by chtelo zpracovat prehledne, vzhledem k poctu vyvojovych
prostredku je v tom kolosalni chaos - napr. pred casem jsem potreboval tool
pro XC4000A a az po dlouhem patrani jsem zjistil, ze nepomuze ani Foundation
1.5 - 4.2, ani Alliance, natoz ISE, ale XACT v6. Nechtel bys jako
velezkuseny (dneska jsem jak vcelka medonosna :)) ) cosi na mcu pripravit?
Pochopitelne i za hranice Xilinxu ...)

Hezky den, Simon

// ja pro zmenu sehnal full ISPLever 4.2 - ze by dvousmena (Kulovy blesk?
:) )

Simone
krasne, obsazne, ale neprehledne.
Prosim, prosim aspon ty odstavce,
kdyz uz nezalamujes :-))))))
Nebo budes zarazen mezi mentaly :-))))))))
S pozdravem
MK
PS: DVD dnes doslo a pri te prilezitosti jsem znova hledal a nasel :-))
ISP20, ISP30, ISP31 od Lattice a neco k Altere ze stejne doby :-)))