Osciloskop k PC

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Pondělí Květen 2 15:20:05 CEST 2005

Jsa vlastnik PCI NI-5112 od National Instruments a dale Lanosc od Madell
Corp., mohu potvrdit, ze softwarova vybava je v obou pripadech exemplarni.
Lanosc ma vyhodu implementovaneho sitoveho serveru, tj. je k nemu pristup z
jakehokoliv PC intranetu, NI-5112 zase vyhodu vsech PCI zarizeni od NI, tj.
neobycejne variabilni uzivatelske prostredi (LabWindows, LabView, MeasStudio
...). Pochopitelne fs neni omracujici a bitove rozliseni ma take jiz sve
nejslavnejsi roky davno za sebou. Pro ucely meho vyvoje oboje zarizeni
splnuje vse, co kvuli cemu jsem si ho porizoval. Vlastne az na jednu
drobnost - hodil by se posuvnik offsetu signalu v rozliseni 12b s presnosti
+/- 0,5 LSB (=> zvlneni, sumy).

Hezky den,
Simon Cihelnik

---------------------------

Dobry den,
jako vzdy, kdyz mam nejake dilema, se i nyni s duverou obracim na
tuto konferenci. Koncim v jednom zamestnani a budu asi muset vratit
osciloskop. Je to 100Mhz Tektronix napul analog a napul digital. V
zadnem pripade se neda mluvit o tom, ze bych ho vyuzival na 100%.
Protoze nemam na novy podobny a nechci kupovat nejaky vyslovene
analogovy za pomerne tezky peniz, troufnu si pozadat o zkusenosti s
krabickami, ktere se pripojuji k PC. Nejake jsem nasel na
internetu, ale protoze jeste na zacatku devadesatych let jsem mel
moznost s
jednou interni kartou pracovat, tak se radsi zeptam. Tenkrat me to
vubec neuchvatilo. Jednak to bylo desne pomale a ani sw nebezel
zrovna nejlepe. Treba se uz lecos zmenilo a da se s tim delat
spousta dalsich veci. Jde mi v podstate o sledovani prubehu tak do
25Mhz a vlastne spise o digitalni data. Pokud si to bude umet ty
prubehy pamatovat bude to super. Potreboval bych s tim take merit
frekvenci, stridu apod. (proc to porad odecitat ze stinitka..)
Pouziva tedy nekdo z ctihodnych konferujicich tento hw? Mohl by se
se mnou podelit o sve skusenosti? Nechci technicke specifikace. Ty
si mohu precist na webu, spise mi jde o zkusenosti z provozu.

Dekuji za odpoved.

Martin Sanek