Osciloskop k PC

peterm servis@centron.sk
Pondělí Květen 2 13:01:20 CEST 2005

 Zdravim.

 Ja som si postavil Bitscope (tusim je to verzia 220) zo stavebnice od
p.Hanzala.So stavbou neboli vacsie problemy.Bohuzial neexistuje SW,ktory by
plne vyuzival tento HW.Je tam napr.preddelicka,ktoru ziadny z programov
nevyuziva.Pouzivam program DSO ale len preto,ze iny ako-tak funkcny nie je.
Frekvencia sa meria  nastavenim kurzorov na priebehu.Asi kazdy polrok sa
zverejnuje upgradovana verzia,ktora ale obsahuje iba male zmeny. Problem je
hlavne v tom,ze clovek si nie je nikdy isty,ci to,co vidi na monitore,je
skutocne to,co aj meria.S analogovym osciloskopom do 100MHz sa skutocne neda
porovnat.Ja som nuteny pouzivat homemade analogovy jednokanal do 15 MHz.U
mna ma tato krabicka velmi omedzene pouzitie a rozmyslam o jeho
predaji.Nepodarilo sa mi zistit,ci niekde existuje lepsi SW,pripadne i
plateny.Mozno sa ozve i niekto,kto ma dobre skusenosti,ja to nie som.

Peter