OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Květen 2 12:10:00 CEST 2005

Jeden jeden muj znamy "nacvicil" se svoji tehdy asi 4 letou dcerou par
prikladu z velke nasobilky, takze na dotaz "a jestlipak uz umi blablabla?"
(blablabla = cist, jezdit na kole, a co ja vim, na co jeste se ty vlezle
sousedky ptaji) vzdycky odpovidal: "No blablabla ji zrovna nejde, ale docela
vobstojne pocita. Michalko, kolik je 13 krat 17?" Dotycnym pry pri bleskove
spravne odpovedi docela padala brada... :-DD

Dusan Dolezal