Gramo Tesla NC 500

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 2 08:13:45 CEST 2005

Pavel Krafcik napsal(a):

> Dobrý den,
>
> nemáte někdo tušení,  kde by se dal sehnat motorek do tohoto chassis?
> Nevím bohužel typ, protože jsem ho před lety vzteky zahodil. Na
> internetu o tom není žádný záznam.

??? proc vzteky? Takovou bezproblemovou vec?

Nevim presne, co tam vlastne bylo za motor, ale tipuju to na klasicke
reseni se SMR300. Dnes bych asi neresil jeho shaneni (i kdyz je mozne,
ze se nekde chytite - treba i u nektereho z tuzemskych vyrobcu...), ale
pouzil bych ss motor s elektronickou regulaci otacek. Je bezny v
magnetofonech a pouzival se casto i v gramofonech (tedy na zapad od Plzne).

Bude to ale chtit jiny prumer remenice (ty motory maji okolo 2400
ot/min) a nejlepe i plochy reminek. Odmenou Vam muze byt mensi kolisani
a hlavne vetsi odstup signal/hluk, protoze dominantni slozky chveni u ss
motoru lezi frekvencne podstatne vys. Taky nemusite prehazovat reminek
rucne...

--
Jirka