Oprava monitoru EIZO F351 (MA-1563)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Neděle Květen 1 20:28:06 CEST 2005

Mam tady monitor 15", ukazuje pekne, ma ostry obraz, digitalni ovladani,  dostal jsem ho za odnos, ale problem je, ze si nepamatuje nastaveni. Predpokladam, ze je tam vadna nejaka seriova EEPROMka, jenze zatim se mi ji nepodarilo najit. Tak se chci zeptat, jestli uz se v tom nekdo z konfery nestoural, aby mi rek, kde je.

Presneji receno - ja tusim, kde asi je (jediny misto, kam sem se jeste nedostal) , ale dostat se k ni znamena odsat asi 40 pinu z celkem tri konektoru, kteryma je mensi tistak pridelany k velkemu. A ja nemam jistotu, ze tam fakt je. Tak bych radsi nez se do toho pustim, vedel, do ceho jdu.

Diky za pripadne rady - schema by bodlo, ale zatim jsem ho nenasel nikde na internetu...

P.K.