OT: Ptakopysk (pravopis + test)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 1 20:18:26 CEST 2005

> Porad nechapu proc mluvite o globalnim stavu veci. Prezentoval jsem
> vlastni
> nazor na vec, nikoliv teze ktere by se mely aplikovat ve velkem meritku,
> natoz vynucovat nasilim.

Prominte, ale s pojmy - "standardni jedinec" a "95% populace"
jste zacal operovat Vy :-)))
Taktez Vy jste uvedl tvrzeni "nejvice proti y/i a spol broji ti, kteri je
neumi"
Ja jen neumele (ba primo naivne) obohacuji Vase myslenky :-)))))))

Stale jste mi neodpovedel na velmi jednoduche otazky:
1) "Kdo a jak rozhodl o zarazeni do kasty "standardni jedinec"??
2) "Mate hodnoverne podklady pro Vase tvrzeni" ??

Pokud jste nepochopil co mi celou dobu na Vami prezentovanem
nazoru vadi, tak je naprosto bezpredmetne dale pokracovat v debate :-(

Osobne si ale myslim, ze velmi dobre chapete o co slo(jde) a pouze
se snazite vyklickovat. :-((
Ze by priprava na karieru perspektivniho politika, tech neni nikdy dost
:-)))

Neprosazuji svuj nazor, jen odmitam Vas a pojmenovavam myslenky
v nem obsazene :-))))

S pozdravem
MK