Impulzna<->frekvencna charakteristika, FFT, stuff...

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Květen 1 18:14:15 CEST 2005

Vzorkovaci frekvence filtru je poplatna Nyquistove kriteriu, frekvencni,
resp. casove rozliseni je dane poctem vzorku N, ktere se zpracovavaji.

Takze pokud potrebujes analyzovat signal s kmitoctem max. 500 Hz, fvz >= 1
kHz a pri rozliseni 0.1 Hz potrebujes 1e4 vzorku. Pokud potrebujes rozliseni
v 0.1 ns, pak zvol vzorkovaci frekvenci 1e10 Hz :)

Muzu vecer opsat neco z teorie signalu a soustav.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz