OT: Ptakopysk (pravopis + test)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 1 15:31:16 CEST 2005

Ja sam jsem napsal, ze budu extrapolovat Vase teze ad absurdum :-)))))

A mimochodem, ve Vasem prvnim prispevku jste napsal:
> [...]

Takze si dovoluji usuzovat, ze nynejsich "95% populace" je ono puvodni
"'standardni' jedine" (zrejme mate na mysli "standardni' jedince")

Toto je prave ta "stupidita", ktera me tak vytocila - mate nejakou
studii ci normu, ktera urcuje co(kdo) je "standardni jedinec"
a kdo je jiz "mimotolerantni" ???

Proto ma prirovnani k Sparte a Treti risi, a proto jsem take spomenul
S.Hawkinga a cekal, kdy spadnete do pasticky :-)))))
Fakt, dokonala nahravka na hrebik do rakve :-)))

> --- tak ktere si vyberete?? Ja beru (4). Protoze vim, ze ten clovek si dal
> pri
> psani zivotopisu zalezet i na formalni strance. Jak bude asi vypadat
> formalni
> stranka projevu (2)? Proc ten clovek - pokud vi ze je slaby v gramatice -
> nenasel nekoho aby mu opravil chyby? Proc nepouzil jeden z tech
> wordovskych
> slovniku? Odpoved je ve _vetsine_ pripadu takova, ze se na to vykaslal a
> chtel to mit co nejdrive z krku. (Pozn: predpokladam ze varianty 1,3
> neprichazi vubec v uvahu pro uzsi vyber).

Ale ja s Vami v tomto naprosto souhlasim, take bych potupoval stejne.
Jen si nedovolim nikde tvrdit to co jste sem dokazal vypustit.

S pozdravem
MK