OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Neděle Květen 1 11:31:29 CEST 2005

Proto ten sajlik  :-))
Jinak chuj jest slovo neceske anebrz ruske. Kdyz jsem byl poprve v SSSR
(82) a videl to napsane na kazdem plotu tak jsem se musel v prvni fazi
velmi soustredit abych porozumel. Ono to v azbuce vypada asi takhle XYN. To
N si predstavte obracene s hackem:-)

Raven

P.S. Schvalne jsem si to prave skocil napsat na ruskem teminalu a zatlacil
slzu :-))

No vidite, ja si dodnes myslel, ze ve slove "sulin" se pise mekke I.
Co takhle pouzit slovo, kde zadne I/Y neni, treba "chuj"? :)

M.M.