Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 18 10:52:44 CEST 2005

Ales Prochaska wrote:
> To neni tak uplne pravda, chladnicka smlouva se supermarketem o cene
> objednanych potravin. A protoze supermarkety na smlouvacich pocitacich
> nesetri, zere to chladnicce vetsinu jejich vypocetniho vykonu,
> prestoze ma z tohoto duvodu take docela nadupany procesor.

No ale to vobec nevadi; kedze MK presadil plne distribuovany system,
moze ulohu chladnicky samozrejme hocikedy prebrat vysavac alebo riadenie
solarneho systemu. Jedine co treba dodrzat je minimalny pocet vypinacov,
teda ak sa neinstaluje ciastkove spracovanie obrazu zo satelitu aj do
jednotlivych lamp.

wek