Re: Měnič 3-8V in >> 5V out

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Březen 31 18:43:02 CEST 2005

Zdravim,

 low drop stabilizatory. je v podstate fuk jake kdyz splni moznosti
 napajeni. jen bacha na to, ze bezny 1.5V clanek ma ve vybitem stavu
 jen ~0.9V. Pod 1.3V aby to slo stabilizovat jdou ty clanky pomerne
 rychle.

 Tedy mas tyto moznosti:
 - pouzit vice clanku
 - pouzit jine clanky (treba lithiove)
 - pouzit nizsi napajeci napeti (3V)
 - pouzit menic/nabojovou pumpu (cena od ~60kc/kus a je v tom rovnou
   i stabilizace)
 - mozna jeste neco co me ted nenapadlo :o)

--
 turby@chips.cz