Jeste k tem PICum...

Taksun taksun@seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 16:07:44 CEST 2005

Prave to resim, udelal jsem na okraji desky plosky z druhe strany frezkou
odbrousil desku aby byla slaba a nasouvam na to konektor ktery se pouziva na
paskove vyvody (takove ty folie) ale i tak to zabere dost mista.
----- Original Message -----
From: "Petr Stetina" <petr@lab.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 31, 2005 2:16 PM
Subject: Jeste k tem PICum...

Nadpisem zadelano na flame, ja vim. :)

Osobne nemam PICy prilis v lasce a uz jsem nekolikrat psal proc, ale od
te doby, co existuje rada 10Fxxx po nich trochu posilhavam. Zlomil me
JB, kdyz psal, ze 10Fxxx skoro nic nezere. Pro me home-made aplikace
napajene z baterie je minimalni spotreba jednim z dulezitych kriterii a
tech 100 nA ve standby a <350 uA za behu je pro me paradni vykon. Navic
mi tech par IO pinu bohate staci, tak jsem vymekl a nekolik kousku
objednal. Dnes mi prisli, takze se do nich co nevidet pustim.

Zajima me, jak mam vyresit programovaci konektor, kdyz nechci, aby byl
vetsi nez zbytek desky s baterii? Uvazoval jsem o modifikaci pikolicku.
Napada vas neco lepsiho?

--
Petr